پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 227416
آخرين شليک اوباما به نتانياهو به خاطر مخالفت با توافق ايران
تاریخ انتشار : 1395/10/09 11:50:10
نمایش : 959
پس از تصويب قطعنامۀ ضد رژيم صهيونيستي در شوراي امنيت سازمان ملل، بسياري از طرفداران اين رژيم از تصويب اين قطعنامه درنتيجۀ رأي ممتنع دولت امريکا، انتقاد کرده‌اند و اين انتقادات همچنان ادامه دارد. اما برخي از نمايندگان مجلس آمريکا اين موضوع را به توافق هسته اي ايران مربوط دانسته اند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، پايگاه آمريکايي "بريت بارت" (Breitbart)  با انتشار گزارشي تحت عنوان "آخرين شليک اوباما به نتانياهو به خاطر مخالفت با توافق ايران" به انعکاس اظهارات يک نماينده کنگره آمريکا در اين رابطه پرداخته است.

 

در اين گزارش آمده است: «پيتر کينگ "Peter King" نمايندهٔ جمهوري‌خواه نيويورک، در رابطه با قطعنامه امنيتي سازمان ملل متحد که ساخت شهرک هاي يهودي نشين در کرانه باختري را مورد انتقاد قرار داده است و عدم مخالفت دولت اوباما با اين قطعنامه، گفت: "اقدام دولت آمريکا در واقع از پشت چاقو زدن به اسرائيل و يک اقدام وحشتناک بود.

 

اوباما به نتانياهو پشت کرد چرا که نتانياهو در کنگره عليه توافق هسته اي ايران سخنراني کرده بود. اين اقدام باعث مي شود که اسرائيل در چشم جامعه جهاني به يک حزب شيطاني تبديل شود.

منبع:جام نيوز

 

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html